2010. július 11., vasárnap

Julius 11. vasarnap

Mivel ma ugysem fogunk gyalogolni, nem kellett koran indulni. Igy megvartuk a fel 8-as reggeli zarandokimat. Gezat is megkertek, hogy olvasson fel 2 konyorgest angolul. Ugyanis vegyes nyelveken ment az ima Osszesen 10 perc volt.
Amugy megjegyzem, hogy nagyon nem tudnak angolul az ut menten. Franciaul altalaban igen, persze egyreszt rokon nyelv, masreszt tenyleg rengeteg a francia zarandok.

Nem mi voltunk az egyetlenek, akik atbuszoztak Cizur Menorba. Meg egy sportos nemet csalad is. A varosra ok sem vagytak, ugy latszik. Ahogy a busz ment, oriasi tomegeket lattunk, pedig meg koran volt, es kihalt varost vartam. Persze elfelejtettem, hogy ma is volt reggel 8-kor bikafuttatas (eddig 2 serules tortent, lattuk a teveben, az egyik barban). Mindenki hofeher ruhat hord, piros kendovel a nyakaban es piros ovvel, a gyerekektol az idosekig (a templomban tegnap a Szent Fermin szoborra is volt kotve egy piros kendo). Sajnos nem tudtam lefotozni a buszbol. A parkokban elkepzelhetetlen kosz es szemet volt. Mondta valaki a buszon, hogy sok fiatal ilyenkor ott alszik, mert draga a szallas.
Cizur Menorban az albergue-vel szemben van a Szent Mihaly-templom, a zarandokok vedoszentje. leheveredtunk melle, aztan 11-kor volt mise is. Nagyon fontos mise. Es rogton utana be lehetett jelentkezni a szallasra. A konyv szerint ez egy nepszeru szallas van, amit egy csalad tart fenn. Valoban nagyn klassz. Meg mosogep is van, meg teve, ugyhogy Geza nezheti este a vilagbajnoki dontot. Raadasul a vendeglato mindenkinek szolt, hogy megtekinti a lab-problemakat es segit, ha tud. Geza volt az elso paciens. Nehany spanyol meg francia sajnalkozva kozolte Gezaval a labat tanulmanyozva, hogy szerintuk abba kell hagynia a gyaloglast. Persze ok nem tudjak, hogy Gezanak maskor is pocsek a laba. A neni kiszurta holyagokat, kozolte, hogy a csoda-Compeed nem jo, es ecetes, sos vizes aztata utan bekotozte Geza labat. Egy noi betetet tett a cipojebe (nedvesseg felszivasa). Aztan kozolte, hogy latott mar rosszabbat is. Kicsit aggodok, mivel az egyik holyagot szerintem tulsagosan megszurta, Gezanak fajt is, es igy abbol ver is jott. Azt mondta, hogy este meg megnezi Geza labat, es ha meg pihenest javasol, menjen Geza kocsival a kovetkezo helyre. Az invalidusokat ingyen is atviszik (ha jol ertettuk).

Ez egy nagyon szep albergue, kar lett volna kihagyni, plane a nenit, aki egyebkent egesz delutan labakat apol. Most is.
Agi

Remelem, hogy az Adamnak nem lesz igaza, es nem tolokocsival megyek tovabb, habar a hollandok itt rohogtek, hogy ugy jarok mint egy pingvin.

Apu

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!!!

    Hazaértem Kassáról! Már beszéltem is veletek! :)
    Elolvastam mindent, nagyon drukkolok. Nekünk nagyon jó volt, csak egy nap esett az eső, de akkor végig, ennek ellenére nagyon szuper volt, mert jól összehozta a társaságot.
    Az szerintem is igaz, hogy egy zarándoklat teljesen "letisztít", az ember rájön, hogy mi az alapvető, sok felesleges dolgot "lekérgez" és az ember meglátja, hogy mi van legbelül, mi a lényeg.
    Nagyon drukkolok, meg sokan mások is. Most kaptam meg a Hinterauer Lacitól a Balaton-kulcsát. Nagyon köszönik és dicsérik, hogy Apu micsoda csodát épített oda. Ők is drukkolnak, Nagyiék, Zsuzsiék is olvassák a blogot, ők is tudják, mi van veletek.
    Szóval még egyszer nagyon drukkolok, sok erőt, kitartást! Én csak 100 km-t mentem, de én is elfáradtam. (Nálunk is nőtt a lábfájósok száma és egyre többen bicegtek.)Erőket!
    Imádkozom értetek!!
    Puszik,

    Zsófi

    VálaszTörlés
  2. Megint én vagyok. Továbbítok két dolgot:

    Kedves Zsófi és Ági!

    Nagyon sajnálom, hogy lekéstem a közös köszöntést, de csak most, 7-én este olvastam a leveleteket, mivel azonnal távoztam a Balatonra, amint vége lett az iskolának. Ezúton kívánok Gézának nagyon sok boldogságot, Isten éltesse sokáig! Gratulálok a szilveszteri (vagy farsangi?) táncprodukciótokhoz, amit egy másik táncospár, Peregi Tamás és Füzi Éva jóvoltából láthattam felvételről. Csak így tovább!
    Sok szeretettel:

    Peregi Zsuzsa


    És megadtam Attilának az új blogcímet, mert a Bekomold is nagyon drukkol! :)

    Zsófi

    VálaszTörlés
  3. együttérzésem, nem lehet könnyű ebben a kánikulában. Sokat gondolok rátok, én is kb. 6-kor indulok Fülivel, de alig várjuk hogy hazaérjünk.

    VálaszTörlés
  4. Reméljük, rájöttök, hogy üzeneteink a megjegyzések alatt olvashatóak. Ha mésem, akkor hajrá egyedül!
    Talán az is segít, ha valaki telefonál, és elmondja nektek, hogy olvassátok el a blogon a megjegyzéseket.

    VálaszTörlés